نسخه پولی توییتر به زودی عرضه می شود
نوشته شده توسط : نویسنده

یادداشت موردبحث توییتر که دردسترس سرمایه‌گذاران قرار گرفته اعلام می‌نماید مدیران این کانال‌ی اجتماعی از مقطع‌ها پیش اندیشه کردن درخصوص روشی تازه برای کسب درآمد را ابتدا کرده‌اند تا درکنار کسب‌و‌عمل تبلیغات، کار نماید. توییتر به‌وضوح در یادداشت تازه می گوید شیوه موردبحث ممکن میباشد مشتمل بر افزودن خدمت اشتراکی یا این که رویکردهای شبیه باشد. توییتر تأکید می‌نماید که نظارت این قضیه در روند نخستین به‌راز می برد و انتظار ندارد که بتواند در سال ۲۰۲۰ ازطریق طرز‌های نو درآمد به‌جیب بزند. توییتر می گوید هرچه واحد سنجش پیشرفت‌های نتیجه ها‌گردیده بیشتر خواهد شد، ممکن میباشد اطلاعیه‌های بیشتری درین ارتباط منتشر نماید یااینکه بعضا امکان‌ها را به‌شکل آزمایشی و محدود به پلتفرم بیاورد.

 

نظرسنجی توییتر در زمینه ی مورد‌های پایین از یوزرها سؤال می پرسد:

 

Undo Send: پنجره‌ای به‌برهه زمانی ۳۰ ثانیه برای شما به‌اکران درمی‌آید تا توییتی را که ارسال کرده‌اید فراخوانی (کنسل) نمائید، قبل از اینکه کسی بتواند آن را مشاهده نماید. این، قابلیتی میباشد که توییتر پیش‌خیس در قبلی گفته میتواند به‌تیتر جایگزینی مطلوب برای دکمه‌ی بازنویسی فعالیت نماید. دکمه‌ی دستکاری توییت، چیزی میباشد که یوزرها توییتر از سال ها پیش خواهان آن میباشند. به‌مکان مهیا‌سازی قابلیت دستکاری توییت‌ها به‌‌شکل نامحدود و خودداری از سرمایه‌گذاری مهندسی‌محور درخورتوجهی که‌این قابلیت و امکان مستلزم آن میباشد، یوزرها میتوانند در هنگامی سریع بعداز ارسال توییت، نادرست املایی‌شان را ببینند و بازنویسی نمایند.

 

رنگ‌های سفارشی: افزون‌بر وضعیت بدون‌نور (Night Mode)، خواهید توانست فونت‌ها و رنگ‌ تم توییتر را روی موبایل هوشمند یا این که رایانه‌های خویش تغییر‌و تحول دهید. پس‌مسئله‌ی رابط کاربری، لینک و پیوند‌ها، منشن‌ها،‌ هشتگ‌ها و آیکون‌ها به به عبارتی رنگی درخواهند آمد که شما گزینش می کنید.

 

تکثیر ویدیو: خواهید توانست ویدئوهایی را که پنج‌برابر طولانی‌خیس از محدودیت فعلی میباشند روی پلتفرم ارسال نمائید، آن هم با حداکثر وضوح بسیار فراتر (۸٬۱۹۲ در ۸٬۱۹۲ پیکسل).

 

نشان (بَج): شما یک بج در پروفایل خویش اخذ خواهید کرد که به کسب‌و‌کاری که مدیرش می‌باشید یا این که در آن عمل میکنید لینک می شود (به عنوان مثال یک خبر نامه‌نگار میتواند بج خاصی را اخذ نماید که نشان‌دهنده‌ی رسانه‌‌ی محل کارش میباشد).

 

جواب خود کار: خواهید توانست گروه‌ای از جواب‌های اتوماتیک را بنویسید و ذخیره فرمائید تا از آن ها در قسمت ریپلای‌ها منفعت بگیرید. این امکان احتمالا بیشتر برای برندهایی کاربرد خواهد داشت که می خواهند سؤالات مشتریان را مستقیما به شبکه‌های قانونی هدایت نمایند.

 

شنفت اجتماعی (Social Listening): خواهید توانست مباحث مرتبط با اکانت کاربری‌تان در توییتر را با جزئیات ملاحظه کنید. جزئیات موردبحث دربرگیرنده این موردها می‌باشند: وسعت کلی مکالمات، اشخاص و کسب‌و‌کارهایی که در اکثر وقت ها زمان ها سرگرم حرف‌کردن می شوند و همینطور موضوعاتی که آنان در رابطه‌شان مشاجره کرده‌اند. این امکان نیز تا حد متعددی به مذاق برندها خوش خواهد آمد، خیر یوزرها معمولی.

 

نظرسنجی‌های مارک: خواهید توانست از یوزرها درباره ی تبلیغاتی که به‌اکران درمی‌آورید درقالب نظرسنجی سؤال بپرسید تا بهتر بفهمید که آیا تبلیغات شما مورداستقبال قرار گرفته و در ذهن یوزرها ما‌نده‌اند یا این که نه. همینطور میتوانید از یوزرها بپرسید که آیا بعداز دیدن تبلیغ، تمایلی به تهیه و تنظیم‌ی مال یا این که خدمت‌های یادشده در آن داشته‌اند یا این که نه. توییتر امروزه تبلیغات مشابهی را به‌اکران میاورد، براین اساس پیاده‌سازی این امکان فعالیت مشقت برای توییتر نخواهد بود.

 

به‌جز مورد ها بالا شاهد مورد‌های دیگری هم در نظرسنجی هستیم که مواقعی همانند تبلیغات کمتر یا این که حذف بدون نقص تبلیغات، هشتگ‌های سفارشی و استیکرهای سفارشی را مشتمل بر میشوند. در نظرسنجی توییتر گفته نشده که امکان‌های بالا «به‌طور حتمی» به ورژن‌ی اشتراکی اضافه میشوند. به عبارتی‌طور که خویش توییتر اذعان کرد، همگی‌چیز موقتا پروسه نخستین را سپری می‌نماید و برهه زمانی متعددی تا روی فعالیت وارد شدن ورژن‌ی اشتراکی توییتر باقی‌مانده. توییتر موقتا قصد دارااست برخورد یوزرها را اخذ نماید تا درنهایت ورژن‌ی اشتراکی را به‌شایسته ترین صورت ممکن روی عمل بیاورد. براین اساس یوزرها برای تنظیم‌ی اشتراک توییتر، دلایلی منطقی پیش‌روی خویش خواهند مشاهده کرد.

قابلیتی که یوزرها برهه زمانی‌ها میباشد خواستارش می باشند و در نظرسنجی توییتر نیست، مورد‌ی بازنویسی توییت‌ها میباشد؛ قابلیتی که احتمالا هیچ‌‌گاه به پلتفرم اضافه نخواهد شد.




:: برچسب‌ها: توییتر ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: